+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Hundläger i Tiveden

1. Smile Hundläger i Tiveden

Nya datum för hundläger 2009 finns nu på hemsidan under länken hundläger.
    Mvh/Mona www.hundenochdu.se
    Senast redigerad av tiveden den 2009-04-13 klockan 01:41

Reg.datum
    Apr 2006

Thumbs up Vilka spännande läger

Hej! Jag var inne och läste på hemsidan och det verkar mycket spännande. Dessvärre är jag och min man på Island när nästa läger är (verkade kul att få pröva Freestyle också), men såg att det fanns ett läger i juli också..

Det är ju lite långt eftersom vi bor i Ö-vik, 60 mil norr om Stockholm.. men vi får se. Jag la in din hemsida som favorit i alla fall
    -----------------------------------------
    Har du frågor om Ö-vik eller Höga
    Kusten-området får du gärna fråga
    så försöker jag svara(skicka mail)
    -----------------------------------------

3. Smile Trevligt

Härligt med späckat schema till rimligt pris! Kommer det några läger till hösten vintern också? / Leomatte

4. Standard hundläger

Hej!

Om det finns intresse så blir det läger längre fram i höst också. Ha en trevlig sommar!

Mvh/tiveden

5. Question Kantarellsök

Hej! Har ni kurser i Kantarellsök också eller kan du tipsa om någon som har det?

6. Smile Kantarellsök

Hej!

Jag har tyvärr inga kurser i det. Jag tror det ska finnas någon privat i Kumla som erbjuder detta.Ska försöka ta reda på vad hon heter.
    Mvh/Mona

7. Thumbs up Vandra med din hund

F o m 2007 kommer jag även att annordna vandringsturer i Tivedens trolska natur.En upplevelse tillsammans med din hund där jag även lär er lite om friskvård/stretching på hund.Mer information kommer på min hemsida inom kort.Hör gärna av er redan nu om ni undrar över något.

Mona Falck/Hunden&Du
    Tele: 0583-50171
    Mob: 070-6748204

+ Svara på ämne

Regler för att posta

• Du kan inte posta nya trådar
  • Du kan inte posta svar
  • Du kan inte posta bifogade filer
  • Du kan inte redigera dina poster
-

Hundfoder | Skaffa hund | Allt inom hund | Färskfoder | Vom og Hundemat | Laserbehandling Hund | Hundpensionat Enköping