+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Hundbad, boende med hund, hundcafé m.m

1. Standard Hundbad, boende med hund, hundcafé m.m

Hej,

Vilken bra sida för alla oss hundägare.

Jag tänkte passa på att tipsa om min Iphone-/Ipad-app HundSverige som jag tror många här kan ha nytta av. Med HundSverige kan du via en karta kan se hundbadplatser, rastområden, rastgårdar samt hundvänliga hotell, caféer, restauranger, vandrarhem och upplevelser över hela Sverige, samt var du befinner dig i förhållande till dem.

Om någon skulle vilja att jag lägger in deras tips i appen så att andra hundägare kan ta del av dem så är det bara att mejla mig på hundintresse@gmail.com. Ju fler ställen dit vi hundägare och våra vovvar är välkomna, desto enklare och roligare blir det att resa ihop och hitta på skojiga saker längs vägen.

Vänliga hälsningar
    Ellen
    Ansvarig för appen HundSverige i App Store

2. Standard

Har ingen I-phone. Kan du inte in på datorn också ??

3. Standard

Citat Ursprungligen postat av goranjo Visa inlägg
    Har ingen I-phone. Kan du inte in på datorn också ??
    Självklart. Det är på gång men lite mer komplicerat, jobbar på det!

Standard

Hej!

Det där lät ju jättebra. För mig med en Nokiatelefon och OVI fungerar ju inte Iphone-apparna så jag undrar givetvis om ni kommer vända er till OVI med den här grejjen? Hoppas det!

Mvh Liv

5. Standard

Hej, vilken superbra app! Men, undrar bara, finns den för Android också..? Annars får jag väl göra som goranjo och ha den på datorn.

+ Svara på ämne

Tags for this Thread

Regler för att posta

• Du kan inte posta nya trådar
  • Du kan inte posta svar
  • Du kan inte posta bifogade filer
  • Du kan inte redigera dina poster
-

Hundfoder | Skaffa hund | Allt inom hund | Färskfoder | Vom og Hundemat | Laserbehandling Hund | Hundpensionat Enköping