+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Träna, vandra semestra med hund i Spanien.

1. Standard Träna, vandra semestra med hund i Spanien.

Hej,
    mitt namn är Joy Schander jag och min man bor och arbetar med träning & hiking-turer för hundälskare.
    Vi har nu precis fått ut en hemsida som vi önskar att alla som vill semestra med hund skall läsa och ge oss komentarer på. Vad ni tycker är bra men framförallt om det är någon information som ni saknar.
    Vår sida är www.jsm-doghiking.com

Standard

Kul idé!

Jag tittade lite snabbt på den engelska versionen av hemsidan, och rent spontant så skulle jag önska lite mer information om:

*Själva området/byn. Lite historik kanske? Inte viktigt men trevligt för den som aldrig varit i den delen av Spanien.
    *Hur tar jag mig dit? Närmsta flygplats etc.
    *Vad är bra att tänka på innan avresa? (vaccinationer, avmaskning etc, visserligen olika regler för olika länder men bra att påpeka för kunder att de måste kolla upp det innan)
    * Jag ser att ni har bilder på sidan, men ett galleri med lite fler bilder vore trevligt.
    *Prislistan är per person, men hur många hundar får man ha per person? Många har ju 2 eller fler hundar.
    *En presentation av er bakom företaget, med bild och lite kort info. Info om era hundar också.

Det här var bara lite förslag, lycka till med företaget! Låter jättekul.

3. Standard

Citat Ursprungligen postat av Kaiserin
    Kul idé!

Jag tittade lite snabbt på den engelska versionen av hemsidan, och rent spontant så skulle jag önska lite mer information om:

*Själva området/byn. Lite historik kanske? Inte viktigt men trevligt för den som aldrig varit i den delen av Spanien.
    *Hur tar jag mig dit? Närmsta flygplats etc.
    *Vad är bra att tänka på innan avresa? (vaccinationer, avmaskning etc, visserligen olika regler för olika länder men bra att påpeka för kunder att de måste kolla upp det innan)
    * Jag ser att ni har bilder på sidan, men ett galleri med lite fler bilder vore trevligt.
    *Prislistan är per person, men hur många hundar får man ha per person? Många har ju 2 eller fler hundar.
    *En presentation av er bakom företaget, med bild och lite kort info. Info om era hundar också.

Det här var bara lite förslag, lycka till med företaget! Låter jättekul.
    Tusen tack, vi har redan börjat att lägga upp ett galleri med bilder på flicker efter ditt tipps,
    det är fler som vill veta om sjukdommar och vaccinationer så det är oxå något vi skall lägga till på hemsidan. Skall se om vi kan få in att Malaga är närmsta flygplatts. Sedan får man ha med så många hundar man vill men det tänkte vi inte på att säga Skall se om vi kan få ändrat lite på hemsidan och presentera oss lite mer det var svårt att välja vad man skulle ta med och inte, tänkte att när folk tog kontakt så gav man dem mer information.

Men tack igen det var precis detta jag ville ha klara besked om vad man saknade.
    Bra att du på

Standard

Med lite info om er tänkte jag kanske att ni lite kort presenterar er med namn, ålder, ett foto och kanske lite kort bakgrundshistoria om er erfarenhet av hundar. När intresset för hundar startade, första hunden, om ni har jobbat med hundar tidigare etc. Sedan kan en kort presentation av era hundar vara trevligt, det gör hemsidan lite mer "familjär", att man får en inblick av hur er vardag ser ut. Det gör det hela lite mer personligt och jag tror att det kan generera mer kunder.

Kul att ni gillade mina idéer.

+ Svara på ämne

Regler för att posta

• Du kan inte posta nya trådar
  • Du kan inte posta svar
  • Du kan inte posta bifogade filer
  • Du kan inte redigera dina poster
-

Hundfoder | Skaffa hund | Allt inom hund | Färskfoder | Vom og Hundemat | Laserbehandling Hund | Hundpensionat Enköping