+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Hundvänligt hotell i Linköping

1. Standard Hundvänligt hotell i Linköping

Hej, jag heter Fredrik och driver tillsammans med min fru, Elisabeth ett hotell i Linköping. Vi har ingen egen hund men vi vet att det finns många med hundar som vill resa och bo på hotell i Linköping.

Vi vill med dessa rader meddela att alla som reser med hund är varmt välkommna till vårt hotell, Stångå Hotell i Linköping.

Vi har förslag på vart man kan promenera med sin hund, Linköping har väldigt trevliga parker och även en Kanal som rinner genom staden.

Besök oss gärna på vår hemsida: http://www.stanga.se

Reg.datum
    Nov 2008

Standard Hundvänligt hotell.

Vad härligt med ett hotell som till och med annonserar att hundar är välkomna.
    Jag var i Karlskrona på träningskurs med mina Labradorer för en månad sedan och bodde på Hotell Angöringen. Det var ett toppenhotell att bo på med hund. Rent och snyggt, trevlig, hundvänlig personal och bra rastningsmöjligheter för hunden. Ett hotell jag varmt rekomenderar om någon har vägarna dit.

Citat Ursprungligen postat av Anti Turmoil
    Hej, jag heter Fredrik och driver tillsammans med min fru, Elisabeth ett hotell i Linköping. Vi har ingen egen hund men vi vet att det finns många med hundar som vill resa och bo på hotell i Linköping.

Vi vill med dessa rader meddela att alla som reser med hund är varmt välkommna till vårt hotell, Stångå Hotell i Linköping.

Vi har förslag på vart man kan promenera med sin hund, Linköping har väldigt trevliga parker och även en Kanal som rinner genom staden.

Besök oss gärna på vår hemsida: http://www.stanga.se

+ Svara på ämne

Regler för att posta

• Du kan inte posta nya trådar
  • Du kan inte posta svar
  • Du kan inte posta bifogade filer
  • Du kan inte redigera dina poster
-

Hundfoder | Skaffa hund | Allt inom hund | Färskfoder | Vom og Hundemat | Laserbehandling Hund | Hundpensionat Enköping