+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Himmelska hundar? Har någon varit där?

1. Question Himmelska hundar? Har någon varit där?

Hörde talas om ett fik. Himmelska hundar tror jag att det hette. Ska ligga någonstans i Stockholm. Finns det kvar? Är det någon som har varit där? Är det kanske så bra att det är värt en utflykt för en som förortsbo?

2. Thumbs up Kanontrevligt ställe!

Vi är stammisar på Himmelska Hundar! Våran Rasmus (rottweiler, 8 mån) är helgalen i stället - både maten, sällskapet och atmosfären! Kan varmt rekommendera ett (eller flera) besök dit! Och prova meze-tallriken till vovven, helt fantastisk!

3. Standard Härligt!

Det låter ju trevligt! Hur tar man sig lättast dit från de södra delarna av stan?

4. Arrow

T-bana röd linje mot Ropsten, gå av vid t-banestation Karlaplan uppgång Tessinparken. Då kommer du upp i början av en park, gå tvärs igenom halva parken så ligger caféet längst ned i ett bostadshus på vänster sida av parken. Adressen är Hedinsgatan 13.

Länk: http://www.himmelskahundar.se/

5. Standard

vi har varit på himmelska hundar en gång och både ägare och hund hade trevligt. Meze-tallriken gick ner väldigt fort och var väldigt omtyckt.

6. Thumbs down Detta ställe är pinsamt dåligt! De är direkt oförskämda!

Rena rama katastrof övningen!

Stökigt, dålig hundmeny, och hundarna ryker lätt ihop p.g.a. den stress som skapats av ägarna och det trånga utrymmet.

Kan inte rekommenderas oavsett hur gärna man vill ha ett hund cafe.
    Ja, det är en bra ide att ha ett hund cafe, men inte bara för sakens skull. Det måste drivas av människor som både vet hur man driver ett cafe och som förstår sig på hundar och kanske även människor.

Ett par damer som vill, men inte kan, visar sig snart på banan och försöker med humbug locka till sig gäster. Vi kräver inte proffs men kanske lite sund hundkunskap och service inte pinsamma försök till trams om att läsa av hundars energier och flummiga idéer om reinkarnation etc.

Här jobbar men med att skapa konflikter med hundar och stackars hundägare som tror de skall få en avkopplande stund.

Tanterna kränker glatt både hundar och hundägare och tror sig vara upplysta gurun eller liknande. Pinsamt och ohälsosamt.
    Ungefär som gå in på ett scientolog cafe och säga att man är psykiatriker.. Good Luck!

Det behövs verkligen ett hund cafe i sin rätta bemärkelse, kanske en kennel borde fundera på att skapa ett.

Nej fy katten för de som utnyttjar hundägare med goda avsikter för att göra en helt urspårad business! Lägg ner och gör något annat där ni inte utsätter hundar och människor för ert trams!

7. Standard

Jag har varit där och då upplevde jag det som bra, dock var det inte så många där just då, men både jag och vovven gillade det

+ Svara på ämne

Regler för att posta

• Du kan inte posta nya trådar
  • Du kan inte posta svar
  • Du kan inte posta bifogade filer
  • Du kan inte redigera dina poster
-

Hundfoder | Skaffa hund | Allt inom hund | Färskfoder | Vom og Hundemat | Laserbehandling Hund | Hundpensionat Enköping