+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 2 av 2

Ämne: hejhej

1. Standard hejhej

Madeleine heter jag och bor i Malmö med min sambo Christian och våra två chihuahua pojkar! Den äldsta Martini är 16 månader gammal och vår lilla myspys prins! Kicker är 6 månader och är vår charmiga utställnings stjärna
    Tyvärr har många fördommar om denna lilla ras som bjäbbhundar eller kändis-dockor ...eller liknande.
    Jag hoppas att vi får mer respekt på detta forum än vad vi fått på andra, bara pga ras

Jag kan rekommendera lite ställen här runt Malmö för er andra hundägare! Lomma hundstrand (till vänster om småbåtshamnen),
    Käglinge naturområde (väg 101),
    Alnarps parken i Åkarp (ett stenkast från E6an),
    Klagshamn naturområde (vid sibbarps camping),
    sen kan jag även rekommendera en pizzera på Videdals torg som har uteservering på gården nu när det är varmt- ägaren har själv hund och har inget emot att man har med dom!
    Och en djuraffär "Vacker tass" på per albin hanssons väg har café där man kan sitta och fika med hunden =)

Titta gärna in på vår hemsida!!

2. Standard

Hej och välkomna till hundsemester!

Har ni själva varit ute och rest något med hundarna i sommar?

Tackar för Malmö-tipsen. Skriv gärna ett inlägg i "Skåne" och med lite mer information om varje plats för oss som inte känner till Malmö så väl!

/P

+ Svara på ämne

Regler för att posta

• Du kan inte posta nya trådar
  • Du kan inte posta svar
  • Du kan inte posta bifogade filer
  • Du kan inte redigera dina poster

Hundfoder | Skaffa hund | Allt inom hund | Färskfoder | Vom og Hundemat | Laserbehandling Hund | Hundpensionat Enköping