+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Träningssugen?

1. Thumbs up Träningssugen?

Hej alla träningssugna. Har varit ute och surfat och trillade av en händelse in på en helt fantastisk sida! Det är ju helt otroligt vad bra. En massa kurser över hela Sverige och så kan man söka fram alla kurser på ett visst ställe eller under en viss period. Det är ju helt fantastiskt! Men varför i hela fridens namn har man inte hört talas om denna fiffiga idé tidigare? Här har man gått och varit irriterad över att hundsverige är så oorganiserat och så finns det såna här guldkorn som man inte har en aning om. Man blir ju alldeles glad av sånt här!

http://www.huka.se/helasverige-kurser-juli

2. Standard Hundens hus

Trevligt, trevligt! Är det någon som vet något om nosgympingkurserna på Hundens hus? Eller kanske kantarellsök? Jag inser att jag ALDRIG kommer att hitta en enda kantarell om jag inte får Leo att hitta dem åt mig. Jag tror att svamparna gömmer sig när jag kommer...funkar inte ens att försöka överlista dem med hjälp av häst. De syns inte från hästryggen heller...

/ Leomatte

3. Thumbs up

Mycket mycket fint sida!!

4. Angry kantareller

Jo, han lärde sig snabbt att hitta kantareller, Buster MEN han det visade sig att han älskar dem även råa, så allt vi fann, när vi skickat honom var en mumsande och nöjd hund. Finns det avvänjningskurser? AKBH (anonyma kantarellberoende hundar) undrar
    Busters matte

+ Svara på ämne

Regler för att posta

• Du kan inte posta nya trådar
  • Du kan inte posta svar
  • Du kan inte posta bifogade filer
  • Du kan inte redigera dina poster
-

Hundfoder | Skaffa hund | Allt inom hund | Färskfoder | Vom og Hundemat | Laserbehandling Hund | Hundpensionat Enköping